Att hata


Att hata är en fantastik känsla, för mig är det en känsla som inte bryr sig. Allt jag hatar är skit saker och det är ganska mycket. Så som, att jag har mycket i skolan, att jag röker för mycket och uppskattar öl mer än de flesta människor.

Jag hatar att vara nykter, speciellt på helger. ''Jag dricker för att göra människor mer intressanta'' Ja, det stämmer så jävla hårt. Det finns så mycket människor som är så EXTREMT jävla tråkiga. Ni veta såna där ''tjejer'' som pratar om deras pojkvänner? deras problem? eller de som pratar om deras naglar? HELT ÄRLIGT HÅLL KÄFTEN FÖR JAG BRYR MIG INTE. Jag bryr mig så lite om era ''problem'', problem existerar inte ens i min värld, för att jag skiter i DEM. 

För helvete kan ni komma in i matchen? jag hatar brudar för ni är fan dumma i huvudet.


PS. Jag hatar fula barn. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0