punk, rock och rosor

Ja fan då har man vart sjukt bad - både piercat och gaddat mig. Kan det bli farligare?
Drog en septum och double infinity symbol en shot på det tack!
Dock har jag inte dragit den gamla hederliga ny gaddad (+ bild) på facebook, kände att jag var lite för cool för det.
Drog istället en lina angel dust med Persbrandt på The soup bar, svin najs. Pratade nyss med min trogne vapendragare Emmy som har släpat med sig den ur gulliga Nathalie till stockholm vilket vi verkligen är tacksamma för! Vi diskuterade morgondagen - (valborg) och den finansiella biten, då vi kom fram till att sedan hon lämade mig i onsdags har jag bränt ca 3000kr. Då kom den självklara frågan från hennes sida: Men vad har du bränt dem på? Tänkte vara ärlig för en gångs skull så svarade som det var: Sprit och horor?
Hehe it's me and Charlie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0