Om man..

Undrar hur vårt samhälle hade sett ut idag om man sköt alla inkompetenta människor vid födelsen. Jag menar, hur många hade funnits kvar? hade nog haft 20 vänner kvar och jag är ganska populär.

Vet inte varför jag ens bryr mig, men jag kokar inombords när korkade människor är i min omgivning.

En sak till, NI ÄR INGA FUCKING MODELLER FÖR ATT NI STÄLLET ER OCH TORR JUCKAR MOT ETT TRÄD MED EN ARM I LUFTEN. OCH NEJ när ni går till en fotograf och tar bilder så är ni inte heller MODELLER. Har en kvinna på min fb som har gjort en blogg och låtsas att hon är glamourmodell. Alltså det ser ut som att någon har stenat dig i ansiktet. 

Hejdå råttor. 
Weed kuk sex alkohol
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0